28 Ocak 2015 Çarşamba

Gözde'nin Karnı Burnunda Partisi ''Eylül Masal Geliyor''

Babyshower partimin ayrıntılarını yazacağımdan bahsetmiştim.



Hediyeliklerimizi ve kullanacağımız aksesuarları konsolun üzerine yerleştirerek hem görsel açıdan güzel bir köşe yaratmış olduk, hem de her şeyin gözümüzün önünde olması hoşumuza gitti. Konsolun üzerine bir de eşimin o güne özel getirdiği çiçeğimi de yerleştirince bence görüntü tamamlandı :) 

Yiyeceklerimiz için herkes dilediğince alabilsin diye açık büfe yapmayı planlamıştım. Masanın üzerine yerleştirip yemek köşesi yapmak yerine, hem bir arada olalım hem de oyunlar oynanırken de atıştırabilelim diye yiyecekleri ortaya yerleştirip, her birimiz için servis açtık. Taçlarımızı konsolun üzerinden alıp tabaklara yerleştirdim, bence böyle daha güzel oldu.

Yiyeceklerin yanısıra bir de marshmallow buketi hazırladım. Hediye poşetlerinin içerisine bunlardan da birer adet attık.

Kızımız olacağını öğrendikten sonra aldığımız biblolarımı da gözönüne almasak olmazdı ;) En sevdiğim figürlerdendir melekler ve melek kanatları, hediyeliklerimizde melek kanadı kullanmaya özen gösterdik. Bu bibloyu gördüğümde de tamamlayıcı olacağını düşündüm. Hem melek, hem kız bebek :)

Kokulu taşlar, kelebek keçe magnetler, melek kanatlarında Eylül Masal yazılı draje kavanozları ve ojelerin tamamını eşimle beraber yaptık.

İlk aile fotoğrafımızı koyma amacı ile yaptığım çerçevede güne özel süslendi. Benim kadar yazmayı ve anılar biriktirmeyi seven bir anne adayı için anı defteri olmazsa olmazlardan. Bir de melek kızımın kıyafetlerinden ve bir kaç oyuncağından oluşan bir sepet hazırladık. Üzerinde de göreceğiz inşallah.

Pastamı pinterestte görüp beğenmiştim, üzerine eklemeler yaptık. Görüntüsü de tam istediğim gibi oldu, kızımın pastası olduğundan mıdır bilmiyorum bugüne kadar yediğim en lezzetli pasta. Bol çikolatalıydı daha ne olsun ;)

Amerikan servisleri, parti afişi, oyun kartları ve konuşma balonları da eşimle ikimizin tasarımı. Meleğimiz bize yeni yeni meslek sahibi yapıyor bakalım onun uğruna daha neler yapacağız :)

Ben bugün için üç tane oyun hazırlamıştım. Oyunları kazananlara fotoğraf çerçeveleri hediye ettik.

İlk fotoğrafta görünen kutular ilk oyunun. Kutunun içerisinde bir tanesi asıl hediye olmak üzere, hediyecikler var. Hediyecik diyorum çorap, havlu peçete gibi şeyler vardı içerisinde :D

Oyun şöyle oynanıyor;

Zar atılıyor ve altıyı tutturan gözüne kestirdiği hediye paketlerinden birini alıyor. Tüm hediye paketleri alındıktan sonra 15 dakika boyunca zar atmaya devam ediliyor. Yine 6yı tutturan istediği hediye paketini diğerinden alıyor. Genelde alınmak istenen büyük paket oluyor. Bu arada büyük paketin içerisinde havlu peçete vardı :) En çok eğlendiğimiz oyun buydu. Gülmekten gözümüzden yaş geldi. Babyshower yapmayı düşünenlere bu oyunu kesinlikle tavsiye ederim. Tahmininizden çok daha fazla eğleneceksiniz.

İkinci oyunumuz:
Herkese tuvalet kağıdı uzatarak diledikleri kadarını koparmalarını söyledim. Nedenini kimse bilmiyordu. Herkes kopardıktan sonra tuvalet kağıdını göbeğime sararak kopardım. En yakın sayıda parçayı koparan hediyenin sahibi oldu :)

Üçüncü  oyun çantamda ne var oyunuydu. Fotoğrafta sol alt köşede görünen kağıtları dağıttım, kağıtların üzerinde eşyalar, araç-gereçler yazıyor ve farklı farklı puanlar yazılı. Bir çantanın içerisinde 10 tane malzeme attım, kağıtlara tahmin ettikleri bu malzemeleri işaretlemelerini istedim. Sizi yakından tanıyan arkadaşlarınızın bulması kolay olacaktır, o yüzden ben her zaman çantamda bulundurduğum şeyleri değil de farklı farklı şeyler koydum. Ve puanlama da en yüksek olan kişi hediyeyi kazandı.

Benim için çok eğlenceli çok güzel bir gündü, canım arkadaşlarım sayesinde her şey mükemmeldi. Tahminimden çok daha güzel geçti. İyi ki varsınız canlarım :*


Mom to be kuşağımı da kendim işledim, kurdelası da düğünümüzde kullandığımız kurdela :) Bugünleri de gördü ;)

Bir sürü güzel fotoğrafımız var baktıkça mutlu olduğum. Dilerim Eylül Masalımızla da böyle keyifli partilerimiz, davetlerimiz olur. Minik meleğim sende bu teyzoşlar olduktan sonra sırtın yere gelmez ;)

(10.01.2015)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba, bloguma hoş geldiniz :) Değerli yorumlarınızı esirgemediğiniz için teşekkür ederim ♥
Daha fazlasını yazmak isterseniz mail atabilirsiniz ♥
gozdeanne@gmail.com